Verzenden en retourneren

Wij versturen dagelijks onze pakjes via Bpost

Verzendkosten

Standaard levering: afhalen in de winkel is gratis

België  |  €5,95  |  gratis vanaf €75

Nederland  |  €7,95  gratis vanaf €100

Luxemburg  |  €8,95

Frankrijk  |  €12,95

Duitsland  |  €8,95

Italië  |  €18,95

Spanje  |  €19,95

Zweden  |  €20,95

Denemarken  |  €19,95

Oostenrijk  |  €22,95

Ierland  |  €22,95

 

Retourneren

Ben je niet tevreden over je artikel dan kan je het aan ons retourneren binnen 14 dagen zonder opgave van redenen (volgens de wet "verkopen op afstand").

Retourneren is enkel mogelijk door eerst een mail te sturen naar webshop@mamado.be en na bevestiging van ons. Vermeld hierbij de naam waaronder je jouw bestelling plaatste en het artikel dat je wenst te retourneren. Van zodra je van ons een bevestiging hebt ontvangen, kan je jouw artikel opsturen naar volgend adres:

MAMADO

Retour webshop

Noordstraat 55

8800 Roeselare

België

 

Voorwaarden:

Wij besteden uitermate veel zorg aan uw bestelling en aan de levering er van. Alle aangeboden producten worden zo volledig mogelijk en te goedertrouw beschreven.

Houd bij het ontvangen van uw bestelling rekening met het volgende:

  • Alle artikels worden voor verzending door ons gecontroleerd op fouten en onvolmaaktheden. Wij zorgen tevens voor geschikte en degelijke verpakking en voeren hier uitvoerige controle op.
  • Aanvaard geen pakketten die zichtbaar beschadigd zijn door transport of verzending. Controleer dan ook steeds uw bestelling bij ontvangst.
  • In geval van schade aan de bestelde artikelen, brengt u ons hiervan uiterlijk één dag na levering op de hoogte (indien mogelijk met foto’s). Verwittig ons sowieso altijd in geval van schade en stuur geen bestellingen terug zonder melding. Indien geen melding gemaakt word van schade door verzending, worden de artikelen niet teruggenomen.

Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

  • De artikelen dienen in originele staat te zijn, onbeschadigd, ongedragen, voorzien van aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden.
  • Je kan de artikelen gratis retourneren in de winkel. We storten het geld zo snel mogelijk terug. Het is onmogelijk om in de winkel zelf een terugbetaling te doen.
  • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door MAMADO niet aangenomen, ongeacht de reden van het terugsturen.
  • De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is gemaakt door MAMADO.
  • Bij retourneren binnen de gestelde voorwaarden zal het retour te ontvangen bedrag (excl. verzendingskosten) binnen 14 dagen aan u overgemaakt worden. Voor de terugbetaling wordt er gebruik gemaakt van hetzelfde betaalmiddel dat gebruikt werd voor de oorspronkelijke aankoop.
  • De niet recupereerbare gemaakte kosten aan derden door MAMADO, voor het uitvoeren van de verkoop op afstand en een rechtstreeks gevolg zijn van de keuze van de klant om niet te kiezen voor de goedkoopste standaardlevering (pick-up in de winkel MAMADO – Noordstraat 55, 8800 Roeselare), vallen integraal onder de verantwoordelijkheid van de klant en blijven bijgevolg verschuldigd. Deze kosten worden in mindering gebracht van het terug te betalen bedrag.Uitzondering op niet recupereerbare kosten: Enkel, indien zou blijken dat MAMADO de verkeerde goederen heeft geleverd, of indien de goederen fouten zouden bevatten, is de klant niet verantwoordelijk voor de niet recupereerbare gemaakte kosten. Deze kosten, inclusief de terugzendingskosten, zullen integraal door MAMADO worden gedragen. LET OP! De terugzending wordt enkel in dit geval door MAMADO geregeld door middel van een terugzendingsdocument die door MAMADO aan de klant wordt bezorgd. Elke ander vorm van terugzending zal niet vergoed worden.
  • Artikelen kunnen niet geruild worden. Wens je een artikel te ruilen, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen en het te ruilen artikel retourneren.

De klant kan het herroepingsrecht niet uitoefenen voor: artikelen in solden/sale/outlet en voor de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken (hiertoe behoren onder andere: alle kolfapparaten, kolf-onderdelen, verzorgingsproducten zoals crèmes, oliën, kompressen en borstvoedingshulpmiddelen, panty’s, thee, flessen en spenen, moedermelkbewaarzakjes)